10.08.2009 :: 15:45 Komentuj (0)

I tak to po prawie 4 miesiacach przerwy od deski, znow pojechalem na snowboard- do Szwajcarskiego Zermatt, glownie jezdzilem w pajpie, było całkiem zajebiscie na 8dni mielismy 5mega slona i 3 totalnej burzy i zamknietego lodowca, ale i tak spoko, powrot na snieg, zajaweczka rosnie i mysle ze w nadchodzacym sezonie bedzie dobrze. Ale co najlepsze to to ze wkoncu udalo sie mi i Paulinie jezdzic na snowbaordzie w boardshortach, poprostu mistrzowskie uczucie i chyba na nastepny summercamp zabieram ze soba same boardshorty!
A juz niebawem ujzy światło dzienne mega szalony film snowboardowy pt "szaleni w short...ahhh", bądzcie czujni...
Teraz przez tydzien siedze w domu i w niedziele lece na 12 dni do Nowej Zelandii na pierwszy puchar Świata w tym sezonie, skąd napewno jakis update znow zrobie.

Materhorn





dropin next







Paulina handplant pod nadzorem pana kolejkowego

miodzik Metodzik


{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

13.08.2009 :: 09:52 Komentuj (3)

I tak jak zapowiadalem, dlugo nie musieliscie czekac dzieki szybkiemu i w pełni profesjonalnemu editowi Pauliny (w windows movie makerze) ukazuje sie mega profesjonalny film snowboardowy "Szaleni w short...ah!!
Ogólnie pełna profeska, jazda w shortah to jest to, zdecygowanie polecam i zapraszam do ogladnia. yo

szaleni w short...ah!!_001 from michal ligocki on Vimeo.

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

20.08.2009 :: 10:01 Komentuj (4)

I tak to po dlugiej podróży-
4h pociagiem z Cieszyna do WWA
2h na odprawe
2h lotu z WWAdo Zurichu
7h postoju w zurichu
7h lotu do Dubaju
2h postoju w Dubaju
9h lotu do Sydney
2h postoju w Sydney
3h lotu do Chrichurch NZ
i 5h drogi Autem

czyli ok 43godzin w podrozy po raz 4ty już wyladowalem w Nowej Zelandii w malej miejscowości WANAKA. Niestyety w tym roku SnowPark NZ jest bardzo slabo przygotowany i wszyscy jezdza w Cardronie gdzie na szczescie wszystko jest eleganckie i niczego nie brakuje, dużo skoczni, raili a HP ma 6,5m wysokości i jest codziennie shejpowany więc kozak. Problem tylko taki ze jest w rynnie raczej bardzo tloczno bo są tu wszystkie narodowe freestylowe teamy snb od USA po Rosje do tego jeszcze sporo freeskierow i jest naprawdę ciasno. Ja z Asia Zajac na razie wjezdzamy się w pajpik i chillujemy po podrozy nad jeziorkiem.

Warszawa okęcie- gotowy do drogi


Dubaj - odpoczynek


Poranek na Sydney


Na szczescie w smolocie mozna bylo sobie ogladnac film o Shaunie i Terje wiec oba weszły jak złoto


Sydney


Ostatnie lotnisko Christchurch - jeszcze tylko pożyczyć autko 5h kierowania i jestesmy na miejscu


Cardrona - park na wypasie


Wanaka skate park


Lake Wanaka- mistrz chill, chetnie bym tu otworzył wino ze swoja Dziewczyna ;)

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

archiwum

linki

Brelok- official blog 1242 Burn Quicker - Racja zdrowia APO Snow Image Map