05.03.2012 :: 08:07 Komentuj (2)

Moja droga do Burn'in Snow była wyjątkowo trudna, ale dzięki tej imprezie miałem olbrzymią motywację aby jak najszybciej wrócić na deskę i w tych zawodach wystartować. Niestety na przygotowanie trików snowboardowych już czasu nie starczył, ale sam fakt, że w dwa tygodnie wróciłem do jazdy jest dla mnie dużym sukcesem.
Zresztą sprawdźcie sami jak to wyglądało (polecam w HD )
Za ujęcia i montaż odpowiedzialny jest Kamil Śliwka, który wykonał mega dobrą robotę. Dzięki Kamil.

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

09.03.2012 :: 23:04 Komentuj (0)

Ostatnio mieliśmy okazję wybrać się w Tatry. Ciągle jeździmy gdzieś po alpach, siedzimy w Austrii, Włoszech, Francji, a swoich gór nie znamy. Skład na wyprawę był świetny, WuPeMarcin Jaskółka, i Kamil Śliwka ze swoimi wszystko zapisującymi aparatami i ja. Jako, że zdawaliśmy sobie sprawę, iż jakość śniegu nie jest najlepsza to naszym głównym celem była eksploracja terenu i sprawdzenie się czy jesteśmy w stanie poradzić sobie z biwakowaniem w namiocie rozłożonym w górach na śniegu przy sporym mrozie. Początkowo mieliśmy udać się na słowacką stronę Tatr, jednak spore opóźnienie, którego nie udało się uniknąć zmusiło nas do zmiany planów i udania się w dolinę 5ciu stawów

Pogoda na wyprawę w góry za tzw. milion dolców

Wszyscy z mega zjawką ochoczo ruszyliśmy w góry

Szybko jednak okazało się, że nasze plecaki są, za ciężkie, źle zapakowanie i zawierają trochę zbędnych rzeczy.

Wyjście nam się przedłużyło i zastał nas zmrok, na który na szczęście byliśmy przygotowani.

Noc ostatecznie spędziliśmy w schronisku, ale wszyscy jesteśmy przekonani, że jeżeli trzeba nam będzie w przyszłości rozbić się gdzie w górach z namiotem, to spokojnie sobie z tym poradzimy. Trzeba się jeszcze tylko trochę lepiej przygotować, trochę dosprzętowić i będzie lepiej niż w Sheratonie.
Jak na załączonym poniżej obrazku mimo 3metrowej pokrywy,śnieg nie był kopny wcale a jego pierwsze 15cm stanowiło konkretną skorupę lodową.

Tak więc bez, żadnego zjazdu, ale za to z wieloma wnioskami na przyszłość, sporym bagażem nowych doświadczeń wróciliśmy do domu. Tatry nas zafascynowały i będziemy chcieli tam wrócić.

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

14.03.2012 :: 16:00 Komentuj (0)

W miniony weekend odbyły się po raz szósty organizowane przez Martina Cernika trzy gwiazdkowe zawody w slope style pt. snow jam. Są to jedne już z nielicznych zawodów organizowanych w dzisiejszych czasach gdzie mocno jeszcze można poczuć dobry snowboardowy klimat. Całe zawody głównie są obsługiwane przez byłych czeskich riderów, którzy dobrze wiedzą jak snowboardowe zawody wyglądać powinny i tak poza wynikami jakie każdy z zawodników osiągnie liczy się dobra zabawa, przyjazne nastawienie i radość jaką daje jazda na desce z dobrymi kolegami. Szkoda, że takich zawodów jest coraz mniej ale liczę, że u naszym południowym sąsiadom nastawienie się nie zmieni i że zawsze będzie tam tak fajnie.

i jeszcze kilka smaczków z całe wyprawy.
Pyszny czeski speciał tzw. "smazak"

z organizatorem całego zamieszania a zarazem jednym z największych faworytów zawodów Martinem Cernikiem.

w czeskich barach ciągle można palić

i kantor w Lubawce otwarty 24h tylko trzeba zadzwonić do właściciela i za 5 minut przychodzi.

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

22.03.2012 :: 15:32 Komentuj (1)

Uwielbiam wiosenne jeżdżenie, koniec zimnych dni, słoneczko, slash, fajnie przygotowane parki, długie dni, przyjaciele, zajawka, i zazwyczaj największy progress. I tak w ostatnim tygodniu miałem okazję pojeździć głównie z Gniazdem po naszych rodzimych miejscówkach. Na pierwszy ogień poszedł nasz home spot czyli reBURNpark Juliany gdzie znaleźliśmy wiele kreatywnych linii od szczytu aż do dolnej stacji wyciągu w sumie ok 9-11 trików/przeszkód za każdym zjazdem.

Następnego dnia byliśmy już w Zakopanem i tam najpierw jeździliśmy w Parkowej Dolinie na Gubałówce, gdzie dwie skocznie w lajnie były wręcz perfekt i tam oddawaliśmy chyba ze sto skoków dziennie. Do tego w sobotę mój przyjaciel Marek Doniec, zorganizował swój mały event z okazji urodzin, na który przyjechało większość skoczków z naszego światka. Atmosfera tamtego dnia była magiczna wręcz i długo ją będę pamiętał, mam nadzieje, że za rok znów wszyscy się tam spotkamy.
Niedziela za to Burton Snowpark Białka Tatrzańska i spokojny chill na Easter Jamie gdzie zjechało się ponad 200 snowboarderów mega zajawkę czuło się w powietrzu, a park do shreddowania był jak z Kalifornii, z pięknym dużym kornerem jakiego nasza ziemia jeszcze nie widziała.
To był chyba pierwszy raz kiedy tak fajnie jeździło mi się w Polsce i zdecydowanie chciałbym takich dni mieć więcej. Dziękuje wszystkim, którzy się do tego przyczynili i mam nadzieję, że w przyszłym sezonie będzie jeszcze jeszcze jeszcze lepiej.

zdjęcia od goodshotRakuBotoja i Parkowa Dolina

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

22.03.2012 :: 16:51 Komentuj (0)

Będąc w Białce miałem okazję nagrać jeden z przejazdów w snowparku Burton'a, w ramach "best line contest" sprawdźcie moich pięć trików na czterech przeszkodach.

archiwum

2022styczeń
2021grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2020grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2019grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2018grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2017grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2016grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2015grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2014grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2013grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2012grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2011grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2010grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2009grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń
2008grudzień listopad październik wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień marzec luty styczeń