14.12.2008 :: 07:15 Komentuj (3)

juz 3ci raz w grudniu jestem w colorado i jeżdze pajp, bo tutaj jest on naprawde dobry, dzis akutrat sypie snieg i jutro pewnie bedzie mega freeriding nawet na trasach :).

Podróż tutaj trwa (pomijając dojazdy samochodem) ok 13h w samolotach plus 4h na transfer, zeby mi sie nie nudzilo w jej trakcie to calkiem niezle sie przygotowalem - PSP+5 gier, Laptop a na nim z 15 nowych filmow, Ipod, nowy telefon z mnostwen nieogarniętych jeszcze funkcji i aplikacji, 4 gazety, komiks i ksiazka.
I wsumie te gazety na każda moja podróż zabieram i co?? I i tak 3/4 czasu zazwyczaj przesypiam i jestem przekonany, że zaden z w/w gadżetów nie umilił by mi bardziej podróży niż wlaśnie sen.

dwie fotki z trasy




{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

16.12.2008 :: 06:55 Komentuj (2)

Juz kilka dni jestem w Colorad jezdze Głównie w Cooper bo tam pajp jest otwarty dla wszystkich, ale tez jeden dzien jedzilem w Breck i naprawde fajnie, duzo sniegu spado, a dzis w nocy ma byc jeszcze śnieżny huragan więc nie mogę się doczekac jutra. Ogólnie wszystko bylo by ok gdyby nie to, że jest sakramencko zimno, dziś rano było -29C i wyjazd krzesełkiem na góre to była istna tortura.


Ekipa z Polski Doniu, Gumowy i Ja


Pełna lampa i minus 29Celcjusza



Pajpik się świeci z daleka


Na tym zdjęciu prosze zwrócic uwage na zamazniętą bandane


A tu jeszcze woda zostawiona na chwile w samochodzie bardzo szybko zmieniła stan skupienia, brrrr.....

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

19.12.2008 :: 08:56 Komentuj (4)

Jesli śledziliście blog Donia z wyprawy do Colorado to juz pewnie wiecie, że On i jego Ekipa ( Gumowy i Sąsiad) wykonywali rózne amerykańskie zadania.
Chłopaki niestety już pojechali do domu, ja natomiast jeszcze na kilka dni zostaje jezdzic i kontynuować ich dzieło, dlatego wczoraj wybrałem sie do amerykńskiej pralni gdzie za 3 dolce w 30 minut moje ubrania zamieniły się spowrotem w świerzutkie, pachnące i śnieżno białe ... Taka pralnia to naprawde spoko opcja ;)

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

archiwum

linki

Brelok- official blog 1242 Burn Quicker - Racja zdrowia APO Snow Image Map