05.11.2012 :: 00:17 Komentuj (3)

Od ostatniego wpisu dużo się U mnie działo i dużo mi się spraw powyjaśniało.

Już teraz oficjalnie mogę powiedzieć, że od tego sezonu będę jeździł na deskach i wiązaniach francuskiej firmy APO. ( Ankieta miała rację )
Jak śpiewa WWO "nie bój się zmiany na lepsze" tak i ja postanowiłem coś u siebie zmienić i jestem z tej decyzji mega zadowolony.
APO mi bardzo pasuje, deski są solidne i bardzo dobre (przez tydzień na Hinter się tylko 2razy wywróciłem) robione  w najlepszej europejskie fabryce, do tego wiazania z systemem "dual entry" i jestem szczęśliwy.
Mam nadzieję, że sami  będziecie mogli spróbować jazdy na moich nowych deskach, na jednym z przystanków demo touru APO, których ma być sporo tej zimy.
Drugim aspektem ,którym APO przekonało mnie do siebie jest ich nieszablonowe nastawienie do całego naszego snow biznesu. Firma wspiera wiele, zawodników, inicjatyw, jest mnóstwo pomysłów, możliwości i realizacji. Pozytywny klimat, czysta energia, nic tylko koncertować się na zajawce, rozwijać się, jeździć i cisnąć do przodu, czyli coś co mnie najbardziej cieszy i interesuje od zawsze w snowboardingu.
Trzecim i i tak nie ostatnim aspektem jest APO team jakiego mam okazję być częścią- Kuba Dytkowski, Wojtek Wojtyła, Grzegorz Kwiecień, Marcelina, Julia Piasecka, ja, a na nartach Szczepan Karpiel, Bartek Sibiga, Jan Winiarski, Władek Donimirski, Piotr Wojarski, Zuza Witych, Mateusz Augustyn, Marek Skala, Richi Skala. To jest niesamowita grupa z którą jeździć jest czystą przyjemności i mam nadzieje, że wspólnych wyjazdów będziemy mieli sporo nadchodzącej zimy.
Sprawdźcie fotki jakie zrobiliśmy na naszym pierwszym teamowym wyjeździe do Hintertux. Fotki zrobił Marek Ogien, który również jest w nasz projekt zamieszany ZAJAWA!!!

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

05.11.2012 :: 23:28 Komentuj (1)

Foty Ognia z naszego ostatniego wyjazdu już niektóre pokazałem. Teraz czas na nasz pierwszy, powitalny video edit "welcome to the APO team" Występują nowi team riderzy - Szczepan Karpiel, Kuba Dytkowski i ja. Za nagrywki, edycje, animacje i wszystko inne odpowiedzialny jest Kamil Śliwka, który moim zdanieniem zrobił mega dobrą robotę i ciesze się, że również jest zaangażowany w APO projekt i że będziemy mieli jeszcze okazję tej zimy sporo popracować razem. Czysta przyjemność.
ps.
Niektóre z ujęć były kręcone 5m kranem filmowym, który waży z 60kg. W 5 osób targaliśmy to na lodowiec, strasznie się nam nie chciało, zwłaszcza nikt z nas nie miał doświadczenia z takim sprzętem i myśleliśmy, że nic z tego nie będzie. Kamil jednak, postawił na swoim, przekonał nas do "letkiego" ekstra obciążenia. Jak wyszło? Efekt końcowy sprawdźcie poniżej, najlepiej w HD.

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

08.11.2012 :: 18:43 Komentuj (1)

Wdrapałem się na blog Ognia i ukradłem mu to moje zdjęcie z minionego wypadu do Hinter.

Sprawdźcie to a na stronie Marka są jeszcze dobre foty Kuby i Szczepana

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

13.11.2012 :: 21:17 Komentuj (0)

Będąc w Warszawie wraz ze Szczepanem Karpieliem zostaliśmy zaproszeni do poranka w radiowej Czwórce. Ciężko było wstać bo ja antenę wchodziliśmy już o 7:30, ale prowadząca Justyna Dźbik byłą miła wyrozumiałą i fajnie się z nią gaworzyło o sprawach snowboardu i nie tylko.

Posłuchajcie lub zobaczcie całą rozmowę TUTAJ

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

20.11.2012 :: 23:22 Komentuj (4)

Jest już dostępny nowiutki, świeżutki, pełny informacji i nowinek Katalog Snowboard MDS. Jak co roku chłopaki od katalogu angażują naszych rodzimych zawodników w reżyserowaną, studyjną, tematyczną sesję foto i pstrykają fotki, które później znajdują się na okładce i w całym katalogu. Myślę, że jest to bardzo fajny sposób na promowanie naszej małej sceny. W tym roku na okładkę trafiłem z Sąsiadem i Bartkiem Sibigą. Sesja była w stylu leśnych rozbójników i mieliśmy przy tym mnóstwo dobrej zabawy co raczej widać już na okładce i pewnie na kilku fotkach w środku. Dziękuję bardzo Jonyi i Piotrkowi za całą sesję i ich zajawkowe i wytrwałe podejście do tematu, a was, zwłaszcza tych nie zdecydowanych, na czym w tym roku jeździć zapraszam do katalogu. Znajdziecie tam odpowiedzi na sporą większość pytań dotyczących sprzętu na 2013 sezon.

26.11.2012 :: 22:10 Komentuj (2)

W piątek wraz z WuPe i Ogniem spakowaliśmy, śpiwory, namioty i ruszyliśmy na biwak na Pilsko.
Plan był prosty- wdrapując się trochę za dnia i trochę nocą z czołówkami na czole, dotarcie pod szczyt, rozbicie namiotu, ognisko, kiełbasa, herbata, trochę innych przygód i sen przy temp. ok 0C. A rano wejście na szczyt, anapki z widokiem na Tatry i Babią Górę.
Jak zakładaliśmy tak też wyszło. Jesteśmy z tej próby bardzo zadowoleni, mam nadzieję, że częściej takie wyprawy będziemy powtarzać, a może następna odbędzie się już zimą, gdzieś pod jakimiś ośnieżonymi żlebami.
Trochę doświadczeń zebraliśmy i myślę, że na śniegu tez sobie powinniśmy luźno poradzić.

Zdjęcia ukradłem z bloga Ognia, zaglądnijcie tam ma ich jeszcze trochę więcej.

{tytul_wpisu} -Michał Brelok Ligocki - Komentarze

30.11.2012 :: 17:21 Komentuj (0)

Niedawno miałem okazję porozmawiać z portalem INTOPASSION o moich ulubionych miescówkach i wyprawach snowboardowych. W sumie to jeden z ciekawszych wywiadów jakie miałem, przynajmniej obyło się bez historii o tym "jak moja przygoda ze snowboardem się zaczęła", czy wyjaśniania kto jest kim w mojej rodzinie. Zapraszam do rozmowy tutaj